Persmededeling mediplan

Vanaf nu, de medizinische medien informations gmbh (mmi) van de medicare plannen app, de nieuwe app voor de federale uniform medicatie plannen klaar. De gratis en advertentieloze app is beschikbaar voor ios en android.

Persmededeling mediplan

Sinds 2016/01/10, pati├źnten die drie of meer drugs over een langere periode, een aanspraak op een medicijn schema gecre├źerd door hun huisarts. Het plan geeft de pati├źnt een uitgebreid overzicht van zijn medicatie. De Medical Media Information GmbH (MMI) biedt de perfecte aanvulling op het papieren vel met de MediPlan-app. De gratis en ad-free app neemt het plan rechtstreeks op de smartphone. Voor dit doel wordt de code die op het plan is toegepast, ingelezen via de ingebouwde camera. De app maakt automatisch herinneringen volgens de instructies van de arts en helpt zo de loyaliteit aanzienlijk te verbeteren. Het duidelijke overzicht van de individuele medicatie wordt altijd gegeven. In geval van nood hebben eerste hulpverleners een snel overzicht van belangrijke voorbereidingen en kunnen medicatiefouten voorkomen. "De Medicare plannen app kunt schema door verschillende mensen te beheren en dus biedt ook gezinnen de mogelijkheid om de gehele medicatie op ├ę├ęn plaats op te slaan. Dus leden kunnen worden ondersteund in het juiste gebruik van medicatie," voegt Marc Oberkirch, Vice President Marketing en Sales (Department gegevens Services). De app is nu beschikbaar voor iOS en Android en kan in de respectieve app stores worden geladen. Registratie of andere verzameling van gebruikersgegevens vindt niet plaats. Voor meer informatie, zie mediplan-app.de kort profiel Medizinische Medien Informations GmbH (MMI) biedt uitgebreide, relevante en onafhankelijk bereid informatie als basis voor alle betrokkenen in de gezondheidszorg. Niet alleen richt MMI zich op het volledig vastleggen en consistent bewerken van informatie, maar vooral op het overal betekenisvol en toegankelijk maken. Medical Media Information GmbH - gevestigd in Neu-Isenburg - werd opgericht in 1970. Met de PHARMINDEX YELLOW LIST heeft het bedrijf snel naam gemaakt onder professionals in de gezondheidszorg. Dit werd gevolgd door andere drugsinformatiesystemen, op afbeeldingen gebaseerde referentiewerken en ge├»ntegreerde IT-oplossingen voor gebruik in medische praktijken en klinieken. MMI maakt deel uit van de VIDAL Group, een leider op het gebied van medische informatica en informatiesystemen in Parijs. Sinds 30 november 2016 maakt VIDAL Group deel uit van M3 Inc., een in Tokio opgenomen medisch informatie- en technologiebedrijf. Perscontact: Lydia Schneider Heinze Medizinische Medien Informations GmbH Am Forsthaus Gravenbruch 7 63263 Neu-Isenburg Phone: 06102 502-251 E-Mail: [email protected] Web: //

Zo? Deel Met Vrienden: